مطالب آموزنده موبایل از سراسر وب و اختصاصی فروشگاه اینترنتی اهورا

غیرفعال کردن اتصال خودکار به وای فای در آیفون

غیرفعال کردن اتصال خودکار به وای فای در آیفون

اگر شما نیز به هر دلیل از این قابلیت اتصال خودکار به وای فای در آیفون ناراضی هستید و تصمیم به غیرفعال کردن آن گرفته‌اید می‌توانید با دنبال کردن مراحل درج شده در بخش زیر، این کار را انجام دهید. کار غیرفعال کردن اتصال خودکار به وای فای در آیفون بسیار آسان است و تنها کافی است تا دستورالعمل درج شده در بخش زیر دنبال شود:

  1. به تنظیمات اصلی آیفون یا همان Settings بروید.
  2. به زیر شاخه Wi-Fi بروید.
  3. شبکه همراهی که می‌خواهید قابلیت اتصال خودکار را در آن غیر فعال کنید را پیدا کنید.
  4. روی دکمه i که در کنار نام وای فای آمد است تپ کنید.
  5. گزینه Auto-Join را در این منو خاموش کنید
  6. با طی مراحل فوق غیرفعال کردن اتصال خودکار به وای فای در آیفون به پایان می‌رسد و دیگر آیفون یا آیپد به صورت خودکار به شبکه یاد شده متصل نمی‌شود.

اگرباز هم مشکلی در  غیرفعال کردن اتصال خودکار به وای فای در آیفون داشتید در قسمت نظرها با من در میان بگذارید.


دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “غیرفعال کردن اتصال خودکار به وای فای در آیفون”

  1. مینا نیم‌رخ
    مینا

    سلام وقتتون بخیر
    من گزینه auto-join رو قبلا غیرفعال کردم اما الان میخوام فعال کنم ولی کلید auto-join دوباره فعال نمیشه. حتی با وارد کردن پسورد و حتی forget this network چیکار کنم کلید auto jon دوباره فعال بشه

    1. درود بر شما
      حالت شبکه ریست کنید
      وارد تنظیمات گوشی شوید و صفحه ب پایین بکشید که سرچ نمایان بشه بعد سرچ کنید reset
      گزینه اول reset
      دوباره reset انتخاب کن بعد گزینه دوم reset network… انتخاب کن . رمز گوشی بزن خاموش روشن میشه دوباره امتحان کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *