شرایط استفاده از ضمانت ۷ روزه مجموعه اهورا:
اگر کالای خریداری شده ایراد فنی داشته باشد:
- مشتریان ملزم به اطلاع رسانی ایراد فنی کالا، حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا می باشند.
- ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت داده شود.
- ضمانت ۷ روزه کالا تنها برای محصولاتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به اهورا برگشت داده شود.
- ضمانت ۷ روزه تنها در صورت بروز مشکلات فنی کالا قابلیت استفاده دارد و در صورت مشاهده مواردی مانند ضربدیدگی، شکستن، خط و خش و برخورد با مایعات از دسترس خارج می شود.
- خط خوردگی، نوشتن آدرس یا هر مورد دیگر روی جعبه کالا باعث از بین رفتن ضمانت ۷ روزه خواهد شد.
در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری:
در ابتدا لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.
- مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.
- در صورتی که مغایرت در کالای خریداری شده ظاهری بوده و بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا اطلاعات ثبت شده بر روی جعبه، مشتریان نباید از محصول استفاده کرده و ملزم به بازگرداندن کالا به شکل اولیه می باشند.
- اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
- اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- این سرویس برای محصولاتی قابل استفاده خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اهورا بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
- تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات محصول، مشخصات فنی درج شده می باشد.
در صورت انصراف مشتری از خرید:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.
قابل ذکر است که حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود. همچنین مشتریانی که تعداد سفارشات بالایی داشته و محرز شود همکار و فروشنده هستند، نمی توانند از قانون انصراف از خرید استفاده نمایند.
- اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا ۷ روز، انصراف خود را به اهورا اطلاع دهد.
- مشتریان محترم در صورت انصراف از خرید ملزم به بازگرداندن کالا بدون باز کردن جعبه کالای خریداری شده و اقلام همراه کالا به صورت کامل و بدون دخل و تصرف می باشند.
- در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا می باشند.
- در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی اهورا اطلاع دهید.
- در صورت انصراف از خرید، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری می باشد.
- برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس اهورا امکان پذیر خواهد بود.
قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
خسارت در حین حمل و نقل:
- فروشگاه اینترنتی اهورا تمامی تلاش خود را به منظور ارائه هر چه بهتر تمامی سرویس ها به مشتریان خود می نماید، بدین منظور تمامی مرسولات این شرکت به وسیله شرکت های معتبر در سطح ایران برای مشتریان ارسال می گردد، لذا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل، خسارت وارد شده از سوی شرکت حمل و نقل کننده می باشد و اهورا در صورت تایید این شرکت، خسارت وارد شده را بر عهده خواهد گرفت.
- آسیب های ناشی از حمل و نقل بایستی حداکثر طی ۲۴ ساعت، به مسئولین اهورااطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همراه صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده و فاکتور بازگردانده شود.
- فروشگاه اینترنتی اهورا هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی ۲۴ ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
- لازم به ذکر است که جعبه و کارتن اصلی کالا بایستی تا اتمام دوره ۲۴ ساعت به صورت سالم نگهداری شود و استفاده از این سرویس تنها با ارائه کالا در جعبه اصلی خود امکان پذیر می باشد. همچنین نوشتن هرگونه آدرس، توضیحات و … بر روی جعبه کالا ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
- در صورت مشاهده آسیب در لحظه تحویل کالا، مشتریان قادر به عدم تحویل و بازگشت کالا به اهورا می باشند.
- در صورت مشاهده کسری در زمان تحویل کالا، مامور پست بایستی وزن قید شده بر روی برچسب پستی و وزن واقعی مرسوله را تطابق داده و در صورت عدم تطابق، مشتری می تواند بعد از انجام صورتجلسه و اعلام موارد عنوان شده از دریافت بسته خودداری نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام صورتجلسه و اعلام کسری وزن، اهورا مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت.
مفقود شدن پس از ارسال:
- در صورتی که سفارش مشتریان پس از ارسال اهورا، به هر علتی در شرکت های حمل و نقل مفقود شود، اهورا وظیفه دارد عین مبلغ فاکتور مشتری را به حساب ایشان استرداد نموده و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود.
مواردی که باعث از بین رفتن ضمانت ۷ روزه سایت می گردد
- استفاده و نحوه نگهداری نادرست از محصول خریداری شده در مدت زمان حداکثر ۷ روزه پس از خرید (سقوط، تماس با آب وسایر مایعات و گرد و غبار و …).
- هرگونه سرویس تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز.
- خرابی بر اساس استفاده از لوازم جانبی غیر مجاز مانند پاوربانک یا باتری تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده.
- مخدوش شدن یا دستکاری شماره IMEI روی جعبه گوشی و کارت گارانتی.
- نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده.
مدارک مورد نیاز جهت استفاده از ضمانت ۷ روزه
- اصل فاکتور خرید
- اصل کارت گارانتی محصول خریداری شده
- جعبه دستگاه به همراه کد IMEI
نحوه درخواست و استفاده از ضمانت ۷ روزه اهورا:
- قبل از هر گونه اقدام با مسئولین پشتیبانی تماس حاصل شود.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه اینترنتی اهورا اکیدا خودداری نمایید.
- برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر، کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و … در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد.
- از نوشتن هرگونه آدرس یا توضیحات بر روی جعبه کالا و یا اعمالی که باعث مخدوش شدن جعبه دستگاه می شود به منظور دریافت خدمات و ضمانت خودداری نمایید.
- به منظور تست دستگاه خواهشمند است تمامی موارد امنیتی مانند Password و … برداشته شود.
- خواهشمند است در صورت سکونت در تهران برای بازگرداندن کالا با مسئولین سایت هماهنگی لازم انجام گردد.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسته ارسالی از طریق پست پیشتاز، حتما و باید بیمه (اظهار شده) شود؛ در غیر این صورت از پذیرش کالای مرجوعی شما معذوریم.
- در صورت هماهنگی با مسئولین پشتیبانی و تایید برای ارسال، حداکثر ۲۴ ساعت پس از تایید، کالا به شرکت پست تحویل گردد و کد رهگیری پستی طی پیامی اطلاع داده شود. در غیر این صورت خدماتی از جانب سایت اهورا ارائه نخواهد شد.
- هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (در صورت عدم ارائه رسید پست پیشتاز) ندارد.
- در صورتی که کالا هدیه باشد و به همراه خود رسید خرید نداشته باشد، پیش فاکتور ایمیل شده را پرینت و یا کد سفارش خود را به صورت جداگانه بر روی کاغذ نوشته و ارسال نمایید.
- کالای خود را به صندوق پستی۷۷۵۱۱۵۳۳۷۸ و شماره تماس ۳۴۱۴۱۳۲۸-۰۳۴ ارسال نمایید.
- در صورت تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال کالا بر عهده اهورا خواهد بود.
- در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس یا اسکن رسید خود را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید.
- در صورت انصراف از خرید و عدم تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتریان می باشد.
- ارائه ضمانت نامه و کارت گارانتی کالا الزامی می باشد.
- این ضمانت تنها مربوط به دستگاه اصلی می باشد و لوازم جانبی و مصرفی همراه کالا (شارژر، هندزفری، باتری، کاور و…) را شامل نمی شود.
- ارسال کالا به فروشگاه اهورا جهت دریافت خدمات گارانتی بر عهده مشتری می باشد و کالا باید در بسته بندی اصلی خود جهت دریافت خدمات ارسال شود.
- در صورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی تنها به شماره شبای حساب بانکی صاحب پروفایل مرجوع می شود، لذا تمامی مشتریان موظف هستند با نام واقعی خود در سایت ثبت نام و خرید نمایند.
- در صورت لغو سفارش به هر علت، عودت وجه پرداختی حداقل ۷ روز کاری بعد از تایید لغو توسط اهورا ، انجام می گردد.
روند رسیدگی به موارد درخواستی مشتریان جهت دریافت ضمانت ۷ روزه:
- بعد از بررسی های انجام شده توسط مسئولین پشتیبانی سایت در صورت تایید موارد ذکر شده از سوی مشتری بنا به درخواست ایشان کالا برای ایشان تعویض و در صورت عدم موجودیت کالا مبلغ پرداختی مرجوع می گردد.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد در صورت درخواست مشتری، کالای دیگری برای ایشان ارسال می گردد. در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از سوی مشتری بیشتر باشد، ایشان ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهند بود. این مورد برای اهورا هم صدق می کند و در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از کالای خریداری شده کمتر باشد این شرکت ملزم به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.
- مدت زمان ارائه خدمات به مشتریان از لحظه تحویل کالا ۴۸ ساعت می باشد.
- بعد از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد پشتیبانی با توجه به هماهنگی های لازم با مشتریان، سرویس در مدت زمان حداکثر ۴۸ ساعت به ایشان ارائه می گردد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد.