مطالب آموزنده موبایل از سراسر وب و اختصاصی فروشگاه اینترنتی اهورا

تنظیمات کارخانه گوشی سامسونگ B310e , B315e

بازگشت به تنظیمات کارخانه  برای بازیابی رمز عبور گوشی سامسونگ B310e , B315e

فراموش نکنید که این کار تمام داده‎های موجود در دستگاه شما را پاک خواهد کرد،

گوشی خود را روشن کنید و کد زیر را شماره گیری کنید:

ستاره2767ستاره3855مربع

*2767*3855#

و منتظر بمونید تا گوشی خود بخود خاموش روشن میشود .

بعد از روشن رمز گوشی حذف می شود.

باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی رمز گوشی)

اگرباز هم مشکلی در تنظیمات کارخانه گوشی سامسونگ B310e , B315e داشتید در قسمت نظرها با من در میان بگذارید.


دیدگاه‌ها

40 پاسخ به “تنظیمات کارخانه گوشی سامسونگ B310e , B315e”

  1. رضا نیم‌رخ
    رضا

    باسلام من گوشی سامسونگ b315bخریدم بعدرمزی کدادم رومیزنم باز نمیشه میگه پین اشتباهه .اون گذینه تماس اضطراری رونمیاره واصلا هم نمیتونم کلید*یا#روبزنم که کد رو وارد کنم کلیدهای ستاره رومیزنم عمل نمی‌کنند لطفا کمکم کنید چه جوری ریسیتش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. درود بر شما ، شما مشکلتون سیم کارته باید تماس بگیرین با اپراتور مربوطه

  2. رضا نیم‌رخ
    رضا

    سلام لطفا کمکم کنید من گوشیمb315eهست کلید های ستاره ومربع رومیزنم عمل نمی‌کنند تا کد رو بزنم ریسیتش کنم کد پینم رویادم رفته

    1. درود بر شما ، سیم کارت داخل گوشیتون نباشه . شما کد کامل بزنید و شماره گیری نمایید

  3. نجیب الله کوهستانی نیم‌رخ
    نجیب الله کوهستانی

    سلام عرض ادب گوشی b310 گرفتم سیم کارت را میگه ثبت نام انجام نشد چیکار کنم

    1. درود برشما ، 1.سیم کارت داخل یک گوشی دیگه امتحان کنید ببینید زنگ میخوره 2.مطمن بشید ریجستری گوشیتون انجام شده 3.به تعمیرکار مراجعه نمایید تا ایسی انتن گوشیتون تعویض گردد

  4. احمدساسانی نیم‌رخ
    احمدساسانی

    گوشیb310گرفتم دکمه های صفحه کلید روشن نمیمونه

  5. احمدساسانی نیم‌رخ
    احمدساسانی

    گوشیb310گرفتم دکمه های صفحه کلید روشن نمیمونه و ت تنظیمات ذخیره نمیشه

    1. درود بر شما
      خب نور دکمه صفحه کلید بعد از یه مدت زمان مشخصی خاموش میشه .
      یا اینکه منظورتون بد متوجه شدم !

      1. حسن نیم‌رخ
        حسن

        سلام برای بازگشت بە تنظیمات کارخانە وحذف رمز کدی کە فرمودید را شمارەگیری کردم گوشی خاموش شد ولی بعد از15دقیقە روشن نشدە، معمولا چقدر زمان میبرە تا روشن بشە

        1. درود بر شما
          از حداقل 50 درصد شارژ گوشی اطمینان حاصل کنید که طی فرایند گوشی خاموش نشه
          مطمن شوید که قبلا گوشی دست کاری نشده باشه و گوشی بصورت فیک یا طرح براتون ننداخته باشن .

  6. داریوش قلیزاده نیم‌رخ
    داریوش قلیزاده

    باسلامو عرض ادب.بنده گوشی سامسونگ B310E ورژن چینی دارم که اصلا به صفحه کیبورد نمیره که بخام کد بزنم.لطفا راهنماییم بکنید

    1. درود بر شما
      شما گوشی روشن کنید و کد بزنید بعد دکمه تماس

      1. Pooya jahanbazi نیم‌رخ
        Pooya jahanbazi

        سلام و عرض خسته نباشید.
        گوشی B310Eرمزشو فراموش کردم ستاره و مربع میزنم فقط عداد رو میاره سیمکارتمم نمیاره علامت جستجو میاره

        1. درود بر شما
          به تعمیرات موبایل مراجعه نمایید
          گوشیتون عیب سخت افزاری داره

    2. فاطمه نیم‌رخ
      فاطمه

      سلام من رمز گوشیم( B310)رو فراموش کردم البته رمزی ک وقتی گوشیو روشن می‌کنی میاد پین 8رقمی چیکار باید کنم؟

      1. درود بر شما .
        احتمالا پوک سیم کارت میخاد
        که میتونید از نمایندگی اپراتور یا پشتیبانی اپراتور بگیرین
        اپراتور ایرانسل 700
        اپراتور همراه اول 9990
        اپراتور رایتل 200

  7. Ased نیم‌رخ
    Ased

    با سلام وخسته باشید ،من رمز گوشیb310را فراموش کرده،وبا سیم کارت و بدون سیم کارت ،همون رمزی که گذاشتی میزنم،شماره گیری نمیکنه باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. درود بر شما
      طبق اموزش پیش برید ،گوشی ازتون رمزی نمیخاد مگر اینکه سیم کارتتون پین یا پوک داشته باشه

  8. مسعود نیم‌رخ
    مسعود

    سلام گوشی سامسونگb310چینی کد قفل تلفن داره و بدون سیم‌کارت هم روشن میشه کد قفل تلفن رو‌میخواد راهنمایی کنید ممنون

    1. درود بر شما
      اموزشش داخل پست موجوده .
      باید ریست فکتوری کنید

      1. ناشناس نیم‌رخ
        ناشناس

        باسلام و خسته نباشید من یه گوشی سامسونگ b۳۱۰ دارم خود به خود انتن گوشی پریده و دیگه نمیاد بالا باید چکار کنم

        1. درود بر شما
          متاسفانه مشکل رایج گوشی های B310 انتن پرونه که با تعویض ای سی حل میشه
          به تعمیرات موبایل مراجعه نمایید

  9. فرزاد نیم‌رخ
    فرزاد

    سلام و درود
    من گوشی b315 خریدم اما نمی تونم مخاطبین رو از روی سیم کارت به گوشی انتقال بدم و در خصوص میس کالهای هم شماره تماس گیرند مشخص نمیشه. لطفا کمکم کنید چکار کنم؟ سپاسگزارم

    1. درود بر شما از قسمت منو تنظیمات این عمل انجام دهید

  10. فرزاد نیم‌رخ
    فرزاد

    سلام مجدد ، خواستم یادآوری کنم که گوشی من فاقد حافظه جانبی می باشد. تشکر

    1. درود بر شما
      نیاز به حافظه جانبی نیست

  11. احمد نیم‌رخ
    احمد

    من b315دارم بعد اصلا قسمت شماره گیری ستاره نمیاد بدون سیم کارتم امتحان کردم نشد رمزشو فراموش کردم با اپرواتورم تماس گرفتم نمیشه فقط تماس اظطراری میاد

    1. درود بر شما
      موردی نداره شما کد کامل بزنید
      اگه نهایت نشد به تعمیرات موبایل مراجعه نمایید تا با باکس رمز گوشی بر دارن

  12. رضا نیم‌رخ
    رضا

    سلام وقت بخیر.من گوشی سامسونگb315eخریدم.رمز دادم الان همون رمز روباز نمیکنه.کدی روکه شمادربالا بیان کردین نمیشه زد.کلیدهای ستاره ومربع نمیزنه چطوری بازیابش کنم.لطفاکمکم کنید

  13. مجید نیم‌رخ
    مجید

    گوشی b310e که فارسی شده بعضی ازامکانات گوشی غیرفعاله و در تایپ حرف ی هم مشکل داره.آیا این اشکالات قابل حل هست؟

    1. درود بر شما
      به تعمیر کار دیگه ای مراجعه کنید و ازشون بخواهید دوباره براتون فارسی کنه

  14. ساعد نیم‌رخ
    ساعد

    سلام من گوشی b310 خریدم سیم کارت دوم رو نمیشناسه وقتی هم میری تومنو تنظیمات سیمکارت گزینه مورد نظر نیستش

    1. ابتدا از سالم بودن سیم کارت مطمن بشین . در غیر صورت به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید که ای سی براتون عوض کنن

  15. سلام من گوشیم را ریست کردم و حالا رمز عبور رو نمیدونم و هر رمزی رو میزنممیگه غلطه

    1. به تعمیر کار موبایل مراجعه کنید بحتم گوشیتون قفل frp داره

  16. پیام نیم‌رخ
    پیام

    سلام گوشی من وقتی روشن میشه نمیاد رو صفحه اصلی و رمز دستگاه میخاد رمز رو یادم رفته ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. گوشی حتما باید ریست فکتوری بشه و متاسفانه تمام اطلاعات گوشی پاک میشه
      بدون پاک شدن اطلاعات گوشی هم میشه رمز برداشت اما متاسفانه هزینه بالایی در بر داره
      برای ریست فکتوری :
      داخل سایت این عنوان سرچ کنید : باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی رمز گوشی)

  17. علیرضا نیم‌رخ
    علیرضا

    سلام خسته نباشین گوشی دسته بچه بود خود خودکی رمز زده حالا قفل گذرواژه اومده تو صفحه کیلید چه جوری باز کنم گوشیو

    1. دورد بر شما .
      گوشی حتما باید ریست فکتوری بشه و متاسفانه تمام اطلاعات گوشی پاک میشه
      بدون پاک شدن اطلاعات گوشی هم میشه رمز برداشت اما متاسفانه هزینه بالایی در بر داره
      برای ریست فکتوری :
      داخل سایت این عنوان سرچ کنید : باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی رمز گوشی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *