مطالب آموزنده موبایل از سراسر وب و اختصاصی فروشگاه اینترنتی اهورا

رفع مشکل No Command

وقتی روی صفحه “No Command” گیر می‌کند، یعنی فقط یک قدم تا ورود به منوی ریکاوری اصلی فاصله داری.

اگر گوشی روی لوگوی آدمک گیر کرده، یعنی معمولاً وارد ریکاوری نیمه‌کاره یا حالت Fastboot/Recovery خطا شده. برای حل مشکل چند روش وجود دارد:

راه ورود به منوی ریکاوری از صفحه No Command

وقتی تصویر آدمک + نوشته No Command دیده می‌شود:

روش ۱ (معمولاً جواب می‌دهد):

  1. دکمه پاور را نگه‌دار
  2. در حالی که پاور را نگه‌داشتی، یک بار دکمه Volume Up را فشار بده و رها کن
  3. بعد پاور را هم رها کن

👉 باید منوی ریکاوری ظاهر شود.


روش ۲ (اگر روش اول جواب نداد):

  1. پاور را ۲–۳ ثانیه نگه‌دار
  2. همین‌طور که پاور را نگه داری،
    Volume Up را ۲–۳ بار پشت‌سرهم بزن

روش ۳ (برای برخی نسخه‌های):

  1. پاور را نگه‌دار
  2. در همین حالت Volume Down را یک بار بزن
    (به‌جای Volume Up)

اگرباز هم مشکلی در رفع مشکل No Command داشتید در قسمت نظرها با من در میان بگذارید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *